رونق جریان تولید و مانع زدایی ها در قالب حمایت از صنعت گران و ایجاد اشتغال محقق می شود

سردار حیدرنیا با اشاره به اهمیت رونق تولید و مانع زدایی ها گفت: رونق جریان تولید و مانع زدایی ها در قالب حمایت از صنعت گران و ایجاد اشتغال محقق می شود.

« سردار علیرضا حیدرنیا» در جریان بازدیدهای صورت گرفته به مناسبت هفته دفاع مقدس از کارخانه های تولیدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: رهبرمعظم انقلاب در طول چندسال گذشته عنوان سال را با عنوان تولید و جهش تولید نامگذاری کرده اند.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: متناسب با این موضع گیری و راهبرد رهبرمعظم انقلاب در خصوص اقتصاد در سال 1400 و مانع زدایی ها، تمامی آحاد مردم و مسئولان باید نسبت به گره گشایی تحریم در خط مقدم نبرد جبهه استکبار قرار گیرند.

 

وی با اشاره به اهمیت دسیسه های استکبار علیه ایران بیان کرد: جنگی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا آغاز کرده است یک جنگ هوشمند، ترکیبی با محوریت اقتصاد است و اتاق جنگ را در اتاق خزانه خود مستقر کرده است.

 

حیدرنیا بیان کرد: در این جریان باید از صنعت گران حمایت کنیم و مشکلات آنان را مرتفع کنیم و بسیاری از ابلاغیه ها تغییر پیدا می کند تا شهد روند رشد جریان اقتصادی باشیم.

 

وی اظهار کرد: طی بازدید از شرکت زرماکاران و اشتغالزایی و صادرات و ارز آوری برای اقتصاد کشور شاهد هستیم که فازهایی را در دست توسعه دارد.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: راه اندازی کارخانه شکلات سازی در البرز نیز گام دیگری به منظور رشد اقتصادی و چشم اندازی مناسبی برای آن دیده شده است.

 

گفتنی است، سردار حیدرنیا روز پنجشنبه ۱ مهر به مناسبت هفته دفاع مقدس از کارخانه زرماکارون با هدف بررسی و هم افزایی در جریان تولید بازدید به عمل آورد. 

 

 

کد خبر 1097655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha