فرهنگ و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس باید به نسل‌های بعد منتقل شود

باباخانی ، گفت: فرهنگ و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس باید به نسل‌های بعد منتقل شود، زیرا رزمندگان اسلام در مقابل دشمن مجهز ایستادگی کرده و در طول هشت سال جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک میهن را از دست ندادند.

 ناصر باباخانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس ایثارگری، شهادت و شهامت رزمندگان اسلام به رهبری امام خمینی (ره) و ولایت فقیه دیده شد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه بابیان اینکه دفاع مقدس یک تکلیف بود افزود: همه مراجع فرمودند دفاع مقدس واجب کفایی است که این حکم شرعی بسیاری را داوطلبانه به سمت دفاع مقدس و جبهه‌ها کشاند.

 

وی خاطر نشان کرد: ما نیازمند دستاوردهای دفاع مقدس هستیم  و مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس اثبات توانایی مدیریت ولایت‌فقیه در بحران‌ها و نیاز همیشگی به ولایت فقیه اعتقاد کامل به ایشان است.

 

باباخانی تصریح کرد:اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران به برکت جانفشانی و ایثارگری رزمندگان و شهدا در طول هشت سال جنگ تحمیلی به دست آمده است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه اظهار کرد:هشت سال دفاع مقدس، آثار با ارزش و معنوی را بر جای گذاشت که نشانگر روزهای پر فراز و نشیب، تلخ و شیرین حماسه آفرینان صحنه های جنگ است. 

کد خبر 1097656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha