۲ پروژه بهداشتی و درمانی در خفر كلنگ زني شد

رحمانیان از کلنگ زنی پروژه های ساختمان اداری شبكه بهداشت و درمان و درمانگاه تخصصی بيمارستان «خاتم النبياء» شهرستان خفر خبر داد.

«محمد رحمانیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، از كلنگ زنی ۲ پروژه بهداشتی، درمانی در  شهرستان خفر خبر داد و گفت: پروژه های ساختمان اداری شبكه بهداشت و درمان و ساختمان اورژانس خفر، همچنین درمانگاه تخصصی بيمارستان «خاتم النبياء» کلنگ زنی و عملیات احداث آن آغاز شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم، افزود: ۶ ميليار تومان اعتبار برای ساخت ساختمان های اداری شبكه بهداشت و درمان، اورژانس خفر و درمانگاه تخصصی بيمارستان «خاتم النبياء» خفر اختصاص يافته است.

 

وی بیان کرد: ساختمان های شبکه بهداشت و درمان و اورژانس خفر با زیر بنای هزار متر مربع در سه طبقه ساخته می شود.

 

رحمانیان با اشاره به كمک خيرين ارزشمند در احداث درمانگاه تخصصی در بيمارستان «خاتم الانبياء» خفر گفت: زمين اين درمانگاه با زیربنای هزار و ۲۰۰ متر مربع توسط خیر سلامت «جمال منوچهری» اهداء شده و در سه طبقه ساخته می شود.

 

وی با اشاره به اینکه همچنين یک ميليارد تومان نیز برای ساخت آن توسط خير سلامت «رسول جوکار» ورثه «کرامت الله جوکار» اهدا شده است، خاطرنشان کرد: با ساخت و افتتاح این دو پروژه درمانی و بهداشتی تحول عظیمی در حوزه بهداشت و درمان خفر رخ می دهد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به جذب پزشکان متخصص در بیمارستان «خاتم الانبیاء» خفر گفت: از دغدغه های اصلی ما جذب نیروی متخصص و تکمیل پزشکان متخصص در رشته مختلف است. 

 

وی در پایان عنوان کرد: رشته ارتوپدی از نیاز های بیمارستان است که از اواسط مهر ماه پزشک متخصص ارتوپدی به جمع متخصصین این بیمارستان اضافه می شود.

 

کد خبر 1097668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha