دوران دفاع مقدس نماد مقاومت آفرینی رزمندگان اسلام است

سردار مولایی با اشاره به اهمیت جایگاه ۴۸۰ هزار شهید دانش آموز دوران دفاع مقدس از البرز گفت: دوران دفاع مقدس نماد مقاومت آفرینی رزمندگان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار یوسف مولایی» با حضور در آیین صبحگاه هفته دفاع مقدس اداره کل آموزش و پرورش استان البرز که پنجشنبه 1 مهر انجام شد گفت: هشت سال دوران دفاع مقدس یادآور حماسه آفرینی تمدن سازی اسلامی است.

 

جانشین ریاست دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین(ع) افزود: دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از مهمترین ایام انقلاب اسلامی ایران است که در جریان خود نمادمقاومت را در تمام اعصار تاریخ جاودانه کرد.

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: امروز در عرصه هشت سال جنگ تحمیلی، ایران اسلامی با حقظ ارزش ها و ابعاد مختلف جریان های دفاعی، امنیتی و سازندگی در خط مقدم قرار دارد.

 

وی اظهار کرد: از خودگذشتگی و ایثار مهمترین شاخصه سال های دوران دفاع مقدس است که کار جهادی و سازندگی همچنین همدلی و مواسات را نشان داد.

 

سردار حیدرنیا بیان کرد: یادآوری زندگی شهدائ دوران دفاع مقدس و بیان ارزش آفرینی آنان یکی از فرصت های موثر در زمینه تقویت باورهای دوران دفاع مقدس است.

 

جانشین ریاست دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین(ع) بیان کرد: دشمنان همواره طراحی و برنامه چینی به منظور صدمه وارد کردن نسبت به نظام و انقلاب اسلامی را در نظر داشته اند که نمونه آن همین جنگ تحمیلی هشت ساله است.

 

 

کد خبر 1097684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha