کمک پنج میلیارد ریالی خانواده «سید محسن نوربخش» به بیمارستان رازی قائم شهر

فاضل زاده گفت: خانواده شهید «سید محسن نوربخش» که از خادمیاران رضوی قائم شهر هستند، به نیت امام رئوف و به نام پدر و مادر بزرگوار شهید، به میزان پنج میلیارد ریال برای خریداری «تانک اکسیژن» بیمارستان کرونایی رازی قائم شهر مشارکت کردند .

«محمد صادق فاضل زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر در سایه سار عنایات امام رئوف مجدانه در جبهه ی محرومیت زدایی و حمایت از جبهه مقابله با کرونا به خط هستند، اظهار کرد: این خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) طی مدت شیوع کرونا تا کنون، به عناوین مختلف مساعدت داشتند.

 

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر با بیان اینکه خادمیاران رضوی قائم شهر نسبت به تولید و توزیع لوازم بهداشتی همانند ماسک، گان بیمارستانی، دستکش و ... پای کار هستند،‌افزود: همچنین این خادمیاران رضوی محلات، منازل  و مساجد و مراکز درمانی را ضدعفونی می کنند.

 

وی با بیان اینکه تمامی فعالیت های حوزه خادمیاری در این شهرستان به نیت ترویج سیره رضوی و بدون منت و به صورت خودجوش صورت می گیرد، یادآورشد: بسیاری از همشهری های شریف به جهت شیوع کرونا مجالس و محافل سنتی و مذهبی را لغو و هزینه مراسم ها را صرف حمایت از نیازمندان و خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز کادر درمان می کنند.

 

فاضل زاده از کمک پنج میلیارد ریالی به بیمارستان کرونایی رازی قائم شهر خبر داد و گفت: سه نفر بازمانده خانواده شهید «سید محسن نوربخش» که از خادمیاران رضوی قائم شهر هستند، به نیت امام رئوف و به نام پدر و مادر بزرگوار شهید، به میزان پنج میلیارد ریال جهت خریداری «تانک اکسیژن» برای بیمارستان کرونایی رازی قائم شهر مشارکت کردند .

 

وی یادآورشد: ارزش تانک اکسیژن به مبلغ ده میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال بوده که با همیاری خیرین نیک اندیش و ببمارستان، تهیه و نصب شده است.

کد خبر 1097688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha