مردم نسبت به تزریق به موقع واکسن اقدام کنند

ثمینی اظهار داشت: مردم نسبت به تزریق واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت توأمان عمل کنند

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمود ثمینی»  امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی و گرامی داشت هفته دفاع مقدس وبا اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید از ابتدای مهر ماه، فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت را به فرهنگیان و دانش آموزان تبریک اظهار داشت: همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، تزریق واکسن و استاده از واکسن کرونا مهم ترین گام در مهار بیماری کروناست.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به  در نظر گرفتن وضعیت بیماری کرونا در آغاز سال تحصیلی، افزود: با توجه به جلسه امروز هیات دولت و تاکید ریاست محترم جمهور به وزیر آموزش و پرورش در سال جاری مدارس به سه صورت ؛ حضوری ، مجازی و ترکیبی متناسب با شرایط  شروع به فعالیت خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه توزیع واکسن داخلی و خارجی در سطح کشور برای تزریق با سرعت تمام در حال توزیع است ،گفت: در این شرایط نباید کسی نسبت به تزریق واکسن امتناع و تردید داشته باشد و لازم است اصحاب رسانه در این زمینه روشنگری کنند.

 

رئیس شورای اطلاع رسانی با بیان اینکه ایمنی واکسن داخلی کمتر از واکسن خارجی نیست گفت: کشور ایران جزو کشورهای برتر دنیا در زمینه تهیه واکسن است و این یک افتخار بزرگ است.

 

ثمینی با تقدیر از اقدامات صدا و سیمای مرکز لرستان در زمینه اطلاع رسانی ،تبلیغ و آموزش پروتکل های بهداشتی گفت: مردم نسبت به تزریق واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت توأمان عمل کنند و با توجه به اینکه کل کشور واکسینه نشده اند رعایت پروتکل های بهداشتی توسط عموم لازم و ضروری است.

کد خبر 1097711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha