ولایت مداری و بصیرت ضرورت حرکت در مسیر شهدا است

امام جمعه دهدشت گفت: اگر می خواهیم در راه شهدا حرکت کنیم ولایت مداری و بصیرت ضرورت بوده و با پایبندی به این دو شرط مورد شفاعت شهدا قرار می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره ۸۸ شهید گلگون کفن دفاع مقدس شهر سوق با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستانی از طرف حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

امام جمعه دهدشت در این آئین با اشاره به اینکه مقام شهدا در نزد خداوند برابر مقام انبیا و صالحان است، گفت: برگزاری یادواره شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

 

حجت الاسلام «علی وحدانی فر» ضمن تاکید بر حفظ آرمان‌های شهدا در جامعه، از شهدا به عنوان مشعل‌های فروزان چراغ راه ملت و دولت یاد کرد و افزود: حفظ آرمان های شهدا در جامعه مهم و واجب بوده و آنها را باید با ولایت شناخت و امروز وظیفه ما در مقابل شهدا بسیار سنگین است.

 

وی تصریح کرد : اگر می خواهیم در راه شهدا حرکت کنیم، ولایت مداری و بصیرت ضرورت است و با پایبندی به این دو شرط مورد شفاعت شهدا قرار می‌گیریم.

 

امام جمعه دهدشت خاطرنشان کرد: بصیرت شهداء موجب شد که آنها از مسیر اصلی خارج نشوند، چرا که بسیاری به دین اسلام خدمت کردند اما بصیرت شهداء را نداشتند.

 

گفتنی است در این آئین با حضور مسئولان شهرستانی و بخشی از خانواده شهدا و مدافعان سلامت تجلیل شد.

کد خبر 1097753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha