تجدید میثاق اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان شهر یانچشمه با شهدا

بهارلویی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان شهر یانچشمه همزمان با هفتمین روز از چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور در آیین غبارروبی و گلباران گلزار شهدا با آرمان‌ های امام و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان شهر یانچشمه همزمان با هفتمین روز از چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور در آیین غبارروبی و گلباران گلزار شهدا با آرمان‌ های امام و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: حضور منسجم جوانان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه و خادمین شهدا که غالبا از اعضای کانون های فرهنگی هنری و اهالی مسجد هستند در این مراسم جلوه خاصی داشت.

 

وی ابراز کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» در این مراسم با اهدای شاخه های گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و با آرمان های امام راحل و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

 

بهارلویی گفت: در این مراسم که با حضور گسترده اعضای کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» شهر یانچشمه برگزار شد قبور مطهر شهدا غبارروبی و عطرافشانی شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: در این مراسم «میثاق بچه‌های مسجد» مدیر، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، رابطان و سایر ارکان مسجد ضمن گرامیداشت یاد شهدا با آرمان ‌های امام خمینی (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کرده و بر تداوم مسیر شهدا تاکید کردند.

 

بهارلویی گفت: در این مراسم که به شکرانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اعضای کانون‌ فرهنگی هنری «مهرپویان» با ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اعلام کردند که با جان و دل از دستاوردهای خون شهدا صیانت کرده و ادامه دهنده راه آنان هستند.

 

وی افزود: به منظور تجدید بیعت با شهدا و انقلاب اسلامی به همراه اعضای کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» در این مکان مقدس جمع شده ایم تا به این شهدای عزیز بگوییم که ما همچنان در راه و مسیر شما گام خواهیم برداشت و راهتان را ادامه خواهیم داد و خط سرخ شهادت و فرهنگ عاشورا را دنبال خواهیم کرد و از روح بلند شهدا و امام شهدا مدد می جوییم به ما کمک کنند تا در این مسیر ثابت قدم بوده و بتوانیم محکم و استوار در مسیر آرمان های مقدس انقلاب اسلامی و امام عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب قدم های مثبتی را برداریم.

 

کد خبر 1097757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha