مزار شهدا در رضوانشهر غبار روبی شد

در دومین روز از هفته دفاع مقدس مزار شهدای رضوانشهر با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و نیروهای نظامی و انتظامی غبار روبی و گلباران شد .

«محمد پوراسماعیلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در رضوانشهر از اجرای ۲۰۰ برنامه متنوع فرهنگی، علمی، اجتماعی و ورزشی در این شهرستان خبر داد و انتقال این فرهنگ به نسل جوان را لازم و ضروری عنوان کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری هاست و هشت سال دفاع مقدس به ما آموخت که هیچ راهی برای پیروزی، سربلندی در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی جز مقاومت و نگاه به داخل کشور وجود ندارد.

 

وی گردهمایی بزرگ رزمندگان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی و تجلیل از آنان، دیدار با خانواده های معظم شهدا، اجرای میز خدمت در مناطق دور دست و روستاهای سخت گذر این شهرستان و همچنین ویزیت رایگان با همکاری بسیج جامعه پزشکی را بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس امسال که با شعار ما مقتدریم برگزار می شود دانست.

 

وی تصریح کرد: در اولین روز از هفته دفاع مقدس در رضوانشهر زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه وزیری این شهر نواخته شد و سپس دیداری با امام جمعه این شهرستان صورت گرفت.

 

گفتنی است، شهرستان رضوانشهر 136 شهید را در هشت سال جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب کرده است.

 

کد خبر 1097801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha