دولت سیزدهم خادم ملت است

حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب گفت: دولت سیزدهم با تمام توان خود در خدمت به مردم قرار دارد و در این مسیر کاملا مصمم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب» شامگاه دیروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، گفت: باید با تیز بینی مواظب شیطنیت های دشمنان باشیم که می خواهند با ایجاد اختلاف های قومیتی منطقه را نا امن کنند.

 

وزیر اطلاعات افزود: خوشبختانه تا امروز تمامی توطئه ها با تلاش شبانه روزی  نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در نطفه خفه شده اند.

 

وی اضافه کرد: رونق اقتصادی فقط با برقراری و ایجاد فضای امن برای ارائه خدمات دولت امکان پذیر است و نیروهای خدوم ملت نیز برای برقراری امنیت همیشه پادر رکاب هستند.

 

این مسئول با بیان انیکه آذربایجان غربی نماد زندگی مسالمت آمیز در کشور است، تصریح کرد: در این استان تمام ادیان اقوام مذاهب و همه اقشار باید بتوانند از مواهب موجود به صورت یکسان بهره مند شوند.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار گفت: رضایت الهی  در گرو خدمت صادقانه به مردم  بدست می آید و خوشحالیم که  دولت سیزدهم خدمت به مردم را در سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی اضافه کرد: آذربایجان غربی رنگین کمان مذاهب و ادیان است که با یک وحدت مثال زدنی و بصیرت در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

 

کد خبر 1097816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha