دفاع مقدس، دفاع از ارزش های اسلامی و انسانی بود

علی حاجیلو گفت: شهدا با دفاع از ارزش های اسلامی و انسانی موجب ارتقای قدرت نظامی و دفاعی کشور شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «امیر سرتیپ علی حاجیلو» امروز(یک مهر) در دیدار با رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دفاع مقدس، سرفصل تابناک و همیشه درخشان تاریخ مقاومت ملت مومن ایران اسلامی است.

 

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش افزود: دفاع مقدس اتفاقی بزرگ و تاریخی جاوید است که هیچگاه از یاد و خاطره مردم ایران پاک نخواهد شد.

 

وی اضافه کرد: دفاع مقدس همواره به عنوان عالی ترین الگوی شجاعت، از جان گذشتگی و پایمردی در راه دین، وطن و آرمان های والای الهی و انقلابی در جامعه مطرح خواهد بود.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: دفاع مقتدرانه رزمندگان اسلام از کیان اسلامی از جمله افتخارات بزرگ و نظام اسلامی ایران است که هرگز نباید از اذهان مردم فراموش شود.

 

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی نیز این دیدار گفت: دفاع مقدس نشات گرفته از نهضت حسینی و عاشورایی بود که همیشه جاوید خواهد ماند.

 

ناصر عتباتی افزود: ارتش غیرتمند و دلاور کشور ما ارتش مکتبی و انقلابی بوده و هست که در صحنه دفاع از این مرز و بوم با پشتیبانی از ولایت فقیه جانانه در برابر تعرض دشمنان ایستاد.

 

 وی تاکید کرد: اوج این ایستادگی و جانفشانی در دوران دفاع مقدس بود که با تقدیم شهیدان و جانبازان بسیاری درخت انقلاب را آبیاری نموده است.

کد خبر 1097822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha