فریاد توحیدی و بندگی خدا در جریان هشت سال جنگ تحمیلی به جهانیان مخابره شد

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اهمیت بازنگری تاریخ هشت سال دوران دفاع مقدس گفت: فریاد توحیدی و بندگی خدا در جریان هشت سال جنگ تحمیلی به جهانیان مخابره شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی» عصر پنچشنبه 1 مهر با حضور در آیین غباررویی مزار گلزار شهداء استان البرز که به مناسبت هفته دفاع مقدس در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) برگزار شد گفت: آزادی و استقلال امروز ایران پرقدرت و با عظمت نتیجه ایثارگری شهداء و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

 

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امورایثارگران افزود: ایران اسلامی به جهت قرار داشتن در منطقه خاصی از خاورمیانه همواره مورد طمع استکبار و جهانخواران عالم است که به دنبال جهان گشایی بودند.

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه مقاومت و روحیه ایثار و شهادت در میان مردم ایران بیان کرد: در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) شاهد بلوغ فکری و ایمانی رزمندگانی بودیم که با شناخت و باورهای ایمانی در عرصه ایثار و شهادت درخشیدند و ماندگار شدند.

 

وی اظهار کرد: فریاد توحیدی و بندگی خدا در جریان هشت سال جنگ تحمیلی به جهانیان مخابره شد و این مطلب استکبار را به ستوه درآورد.

 

وی بیان کرد: اینکه امروز با گذشت چهار دهه از انقلاب همچنان شاهد دشمنی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و دشمنان دست از سر این نظام برنمی دارند به خاطر این است که آنان می خواهند گفتمان عالی جهانی و نهضت انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار دهند.

 

قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: قدرت های شیطانی از جریان انقلاب اسلامی و فریاد دادخواهی مردم برای تحقق یک حکومت دینی واهمه دارند و به خاطر توسعه طلبی خود حاضر نیستند اجازه دهند این جریان ادامه پیدا کند.

 

معاون رئیس جمهوری بیان کرد: غارت گری انگلیسی ها و آمریکایی ها در طول تاریخ دیده شده است به ویژه انگلیس که پس از تصرف کشور هندوستان قریب به 300 سال سرمایه های این کشور را غارت کرد و خود را به یک قدرت جهانی مبدل ساخت.

 

 

کد خبر 1097830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha