ستاد تنظیم بازار به مسئله نان توجه ویژه داشته باشد

نقدی بر توجه ویژه ستاد تنظیم بازار در شهرستان‌های استان گیلان به مسئله نان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرآستارا، «مهدی نقدی» امروز(پنجشنبه، ۱ مهر) در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد بر توجه ویژه ستاد تنظیم بازار در شهرستان‌های استان گیلان به مسئله نان تاکید کرد.

 

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برخورد با نانوایانی که به صورت خودسرانه نانوایی‌های خود را تعطیل می‌کنند، خبر داد و افزود: نانوایان متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند و نانوایان ایام تعطیلی نانوایی‌های خود را به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها اعلام کنند.

 

وی با بیان‌اینکه مردم نگران کمبود آرد نباشند، تصریح‌کرد: بر اساس اعلام نیاز فرمانداری‌های استان، سهمیه فوق العاده آرد اختصاص پیدا می‌کند.

 

نقدی با اشاره به اینکه به اندازه کافی آرد به واحدهای صنفی اختصاص پیدا می‌کند، گفت: بازرسان ادارات صمت در استان گیلان باید سهمیه آرد اختصاصی به نانوایان را بررسی کنند.

 

*آغاز طرح نظارت بر بازار نوشت‌افزار در آستارا

«سید سعید میرقربانی» نیز در این مراسم از آغاز طرح نظارت بر بازار نوشت‌افزار، پوشاک و اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان در شهرستان آستارا خبر داد و افزود: این طرح از ۱۵ مهرماه اجرا می‌شود.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا تصریح‌کرد: این طرح با همکاری اداره‌های آموزش و پرورش، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف اجرا می‌شود.

 

گفتنی است، در پایان این آیین از زحمات و تلاش‌های محسن آهنی قدردانی و مهدی مقدم‌نیا به عنوان سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا معرفی شد.

کد خبر 1097836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha