​دشمن به دنبال تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت است

حجت الاسلام سلیمانی فرد با بیان اینکه دشمن از برگزاری یادواره های شهدا وحشت دارد، گفت: دشمنان به دنبال حذف نام شهید و تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» امروز(پنجشنبه یکم مهر) در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه عظیمی از ارزش ها است و در طول هشت سال از جنگ تحمیلی شرق و غرب و کشورهای مرتجع عربی دست به دست یکدیگر دادند تا ایران اسلامی را به زانو در بیاورند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: در دوران دفاع مقدس روح ولایتمداری، ایثارگری، مقاومت و درس عاشورایی به کمک ایران اسلامی آمد و با لبیک ملت امام حسین(علیه السلام) به ندای امام امت اجازه تصرف وجبی از خاک کشورمان را به دشمن نداد.

 

وی دوران دفاع مقدس را ایام الله دانست و خاطرنشان کرد: در حالی که انقلاب اسلامی نوپا بود دشمن جنگ تحمیلی را علیه ما به راه انداخت و پس از آن ملت ایران مردانه به میدان نبرد با دشمن رفتند.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تأکید کرد و ابراز داشت: شهدا نزد پروردگار خود روزی می خورند، آنها نیازمند ما نیستند بلکه ما به آنها نیاز داریم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ولایتمداری، وحدت و یکپارچگی و اخلاص را رمز پیروزی و عزت جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی برشمرد.

 

وی با بیان اینکه امروز باید از شهدای دوران دفاع مقدس درس بگیریم، خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم، سرداران و شهدای دوران دفاع مقدس را الگوی خود قرار دادند، همچنین امروز فداکاری و ایثار کادر درمان و شهدای سلامت در مقابله با کرونا اقتدا به شهدای دوران دفاع مقدس است.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد با بیان اینکه شهدا پرچم افتخار و بیرق سعادت و اقتدار ما هستند و باید از آنها یاد کنیم، گفت: امروز باید وصیت نامه های شهدا را بخوانیم و توصیه های آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با تأکید بر اینکه باید شعائر الهی را بزرگ بشماریم، افزود: امروز دشمن از یادواره های شهدا وحشت دارد و در فضای مجازی و شبکه های معاند به جمهوری اسلامی ایران هجمه وارد می کنند.

 

وی با بیان اینکه دشمن با اجرای سند ننگین 2030 به دنبال حذف نام شهید و فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت بود، ابراز داشت: اگر دشمن تصور می کند، می تواند با استحاله فرهنگی این جامعه اسلامی را فرو بریزد کور خوانده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد با بیان اینکه دولت انقلابی سیزدهم در نخستین اقدامات خود سند ننگین ۲۰۳۰ را لغو کرد، یادآور شد: دشمن با اجرای حرکت های مذبوحانه ای مانند اجرای سند 2030 به دنبال از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت بود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با تأکید بر اینکه نباید بگذاریم فرهنگ ایثار و شهادت کمرنگ شود، افزود: امروز دشمن جنگ فرهنگی و اقتصادی را علیه ما به راه انداخته است.

 

کد خبر 1097839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha