گلستان های شهدا استان اصفهان گلباران شد

همزمان با هفته دفاع مقدس تجدید میثاق و گلباران گلزارهای شهدای استان اصفهان با حضور شخصیت ها، خانواده شهدا و ایثارگران و عموم مردم انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، هفته دفاع مقدس و برنامه های تبلیغی و فرهنگی این روزها حال و هوای بخش های مختلف استان اصفهان را متفاوت کرده و جلوه ها و خاطرات آن دوران را به تصویر کشیده است.

 

عصر پنج شنبه همزمان با هفته دفاع مقدس تجدید میثاق و گلباران گلزارهای شهدای استان اصفهان با حضور شخصیت ها، خانواده شهدا و ایثارگران و عموم مردم انجام شد.

 

قبور 24 هزار شهید گلگون کفن این استان عطرافشانی و گلباران شد و قرائت زیارت شهدا، سخنرانی و بیان خاطرات دوران دفاع مقدس از جمله اقدامات این روز بود.

 

گلستان شهدای روستاها و شهرهای سراسر استان اصفهان میزبان این برنامه بودند و اقشار مختلف همراه با همدیگر با آرمان های شهدا و انقلاب تجدید پیمان کردند.

 

رژه و اجرای مارش نیروهای مسلح از برنامه های این آیین در عصر پنچ شنبه این هفته در کلیه گلزارهای شهدا بود که پوشش رسانه ای و پخش آنلاین این برنامه امکان دسترسی عموم برای استفاده از آن را فراهم کرده بود.

 

نوجوانان و جوانان حاضر در این برنامه ضمن ابراز دیدگاه های خود پیرامون ایثار و شهادت، با خاطرات و جانفشانی های رزمندگان آشنا شدند که فصل مشترکی بین نسل دیروز و امروز با همین آرمان ها و خاطرات ایجاد خواهد شد.

 

امنیت و اقتدار ایران اسلامی با خون شهدا

 

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در مراسم گلباران گلزار شهدای اصفهان گفت: خون شهدا و ایثارگران هدیه و سرمایه بزرگی برای ملت ایران است.

 

سردار سرتیپ پاسدار «علی مقوا ساز» با اشاره به عزت و اقتدار ایران اسلامی افزود: این اقتدار امروز جامعه اسلامی ایران و ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در دنیا برگرفته از دفاع مقدس کشورمان و جانفشانی های رزمندگان است.

 

وی ادامه داد: امروز نسل های جدید انقلاب نیز پیرو خط شهدا هستند و پیوند بین نسل جوان امروز و دیروز برقرار و همه بر مبانی اسلامی و انقلابی یکسان و وحدت دارند.

 

کد خبر 1097845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha