اقامه نماز جمعه یاسوج به امامت حجت الاسلام حکمتی نیک

نماز جمعه یاسوج فردا به امامت حجت الاسلام حکمتی نیک در مصلی امام خمینی (ره) اقامه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه شهر یاسوج فردا (۲ مهر ماه) با رعایت پروتکل های بهداشتی در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج برگزار می شود.

 

نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به امامت حجت الاسلام«سیروس حکمتی نیک» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه موقت شهر یاسوج اقامه می شود.

 

✨﷽✨

💠 يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا إِذا نُودِيَ لِلصَّلاةِ مِنْ يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلي‏ ذِکْرِ اللَّهِ
🔸 اى مؤمنان ؛ چون براى نماز در روز جمعه بانگ (اذان) داده شود، به سوى ذکر خداوند بشتابید...
 سوره مبارکه جمعه/آیه 9

💎 مقام معظم رهبری (مد ظله العالی):
🔹نماز جمعه یک قرارگاه است؛ قرارگاه ایمان، قرارگاه تقوا، قرارگاه بصیرت، قرارگاه اخلاق

🔸هفته دفاع مقدس بر پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت مبارک باد و یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، پرچمداران عزت، شرف، اقتدار و استقلال ایران اسلامی گرامی باد.

📝 اطلاعیه

🔹به اطلاع همشهریان و نمازگزاران محترم می رساند: نماز عبادی_سیاسی جمعه این هفته مورخ ۲ مهر ماه ۱۴۰۰ شهر یاسوج به امامت حجت الاسلام والمسلمین «سیروس حکمتی نیک» امام جمعه موقت یاسوج در مصلی امام خمینی(ره) اقامه خواهد شد.

🔸 سخنران پیش از خطبه ها: سرهنگ پاسدار حسین انوری، فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد

🔹همچنین به‌ منظور لبیک به فراخوان امام المسلمین، در خصوص بهره‌برداری از ظرفیت بی‌بدیل استغاثه و دعا برای رهایی هم‌وطنان از بیماری و ویروس منحوس کرونا و سفارش معظم‌له به قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه، به استحضار می‌رسانیم؛ پویش قرائت همگانی این دعای شریف، تا پایان ماه صفر در بین الصلاتین نماز جمعه یاسوج و تمامی مصلی ها و محل های برگزاری نماز جمعه در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

🔸 شروع برنامه : ساعت ۱۱/۲۰

😷 نمازگزاران محترم حتما فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت فرمایند و با ماسک و سجاده و مهر شخصی در نماز جمعه حضور بهم رسانند.

🙏🏻 افراد مُسن و یا دارای بیماری های زمینه ای و افرادی که دارای علائم مشکوک به کرونا هستند، از شرکت در نماز جمعه خودداری نمایند.

💠 ستاد برگزاری نماز جمعه یاسوج

کد خبر 1097852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha