رئیس جمهوری وارد ایلام شد

آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری و جمعی از وزرا و اعضای هیئت دولت در چهارمین سفر استانی، صبح امروز از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس جمهوری صبح امروز( ۲ مهر) از طریق فرودگاه شهدای ایلام با استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان وارد این استان شد.

 

بررسی مشکلات مردم، دیدار با اقشار آسیب پذیر جامعه و نشست در شورای اداری استان از مهم ترین برنامه های چهارمین سفر استانی آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس محترم جمهوری به استان ایلام است.

 

در این سفر وزرای دولت سیزدهم، «بهرام عین اللهی» بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، « سیدجواد ساداتی نژاد» وزیر جهاد کشاورزی،  «سیدرضا فاطمی امین» وزیر صنعت ،معدن و تجارت،  «احمد وحیدی» وزیر کشور،  «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری»،  «جواد اوجی» وزیر نفت و «علی اکبر محرابیان» وزیر نیرو رئیس جمهوری  را  در سفر به استان ایلام همراهی می کنند.

 

گفتنی است، «ساداتی نژاد» وزیر جهاد کشاورزی و « سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری وارد فرودگاه ایلام و مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفتند، همچنین  «بهرام عین اللهی» بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه پنجشنبه وارد  شهرستان مرزی دهلران شد و در شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.

 

گفتنی است، رئیس جمهوری در چهارمین سفر استانی به ایلام از سامانه گرمسیری و طرح‌های کشاورزی شهرستان مرزی مهران بازدید و دیدار با مردم و نخبگان و نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان از دیگر برنامه‌های رئیس‌جمهوری  به استان ایلام است.

کد خبر 1097863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha