ایجاد  سه بیمارستان حوزه جنوب ایلام ضروری است

علیزاده گفت: تسریع در احداث سه بیمارستان حوزه جنوب استان از ضرورت‌هایی است که نیازمند توجه ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «بهزاد علیزاده» شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دهلران با حضور وزیر بهداشت افزود: با ساخت سه بیمارستان در شهرستان‌های دهلران، آبدانان و بدره موافقت شده است که باید در بودجه ۱۴۰۱ لحاظ وتعیین تکلیف شود تا عملیات اجرایی آنها شروع شود.

 

وی تاکید کرد: یکی از چالش‌های استان و دهلران پروژه‌های نیمه تمام است و کارهایی که شروع شده و سرمایه‌هایی که بکار گرفته شده اما معطل مانده است و موجب رنجش خاطر مردم شده‌اند.

 

علیزاده با اشاره به مشکلات راه‌های حوزه جنوب استان ایلام، گفت: پروژه‌های زیادی در حوزه راه داریم که هنوز مردم از مزایای آنها برخوردار نشده‌اند.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی به پروژه‌های حوزه نفت و گاز هم اشاره کرد و خواستار تسریع در عملیات اجرایی ان‌جی‌ال و پتروشیمی و ایستگاه تقویت فشار بیات شد.

 

وی مرز چیلات را فرصت بسیار مناسبی برا رونق اقتصادی در استان برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با موافقت کشور عراق این مرز گشایش یابد.

 

علیزاده گفت: در حوزه تجهیزات و فضاها و نیروی انسانی به جنوب استان توجه ویژه شود تا خدمات در شهرستان‌ها قابل دسترسی باشد.

 

وی از اختصاص دستگاه سی. تی. اسکن به دهلران قدردانی کرد و افزود: توجه به نیروی انسانی و پزشک عمومی و دندانپزشک برای این حوزه ضرورت دارد.

 

نماینده مردم دهلران،آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در ساخت و ساز مراکز جامع سلامت در شهرها و بخش‌های حوزه جنوب و توجه به ارتقا خدمات مراکز جامع سلامت شد.

 

کد خبر 1097867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha