امروز دشمن در جبهه نرم و فرهنگ  هدف خود را دنبال می کند

حجت الاسلام عسکری با اشاره به رشادت های ررزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و تلاش دشمنان در زمینه جنگ سخت گفت: امروز دشمن در جبهه نرم و فرهنگ هدف خود را دنبال می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام علی عسکری وزیری، امام جمعه منطقه پشتکوه یزد امروز در خطبه های نماز جمعه روستای بیداخوید گفت: ما باید با هوای نفس خود بجنگیم و جوانان ما که در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند کسانی بودند که در میدان اصلی جهاد با نفس پیروز شدند.

 

وی افزود: کسی که در میدان جهاد با نفس پیروز و سربلند باشد در میدان های دیگر نیز سربلند خواهد بود و از این طریق بالاترین درجات را با شهادت در راه خدا بدست آوردند.

 

امام جمعه منطقه پشتکوه بیان کرد: ما نباید منتظر باشیم تا شرایط محیا شود و و بگوییم تا زمانی که شرایط فراهم نشده از ولایت دفاع می کنیم زیرا این تفکر بین صدرها است و پیرو ولایت کسی است که جان و مال و آبروی خود را در مسیر ولایت و امام خویش خرج کند.

 

وی ادامه داد: شهدای ما با نیروی ایمان خود ندای حق را شنیدیند و در مقابل دشمنان ایستادند و آنها را شکست دادند.

 

حجت الاسلام عسکری وزیری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: جنگ هشت ساله ما فقط نبرد برای خاک و سرزمین نبود بلکه دفاع از اسلام، ناموس و دین بود و از این رو امام (ره) فرمود جنگ ما دفاع مقدس بود و ایشان همواره بر دو بعد ارزش و معنویت تاکید می کردند.

 

وی گفت: امروز خرمشهرها و فتح المبین ها در پیش است و امروز جبهه، جبهه سخت نیست بلکه در جبهه نرم و فرهنگ وارد شده است.

 

امام جمعه منطقه پشتکوه ادامه داد: امروز بیش از 300 شبکه تلویزیونی بر علیه اسلام و انقلاب و شهدای ما سم پاشی می کنند که ما باید با آنها مقابله کنیم.

 

حجت الاسلام عسکری وزیری خاطرنشان کرد: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و امروز در هر موقع و زمانی از سال این را نگه داریم.

 

وی افزود: یکی از انتقادهای ما به برخی از مسئولان شهرستانی این است که به خاطر شهدا، ارباب رجوع و مردم را پاسخو باشند و به مردم خدمت رسانی کنند.

 

امام جمعه منطقه پشتکوه گفت: مشکل آب روستاهای منطقه مشکل حادی است که مسئولان باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

 

حجت الاسلام عسکری وزیر همچنین با اشاره به شروع سال تحصیلی گفت: لازم است آموزش های ما بر محور پژوهش و مهارت باشد زیرا حفظ محوری نمی تواند به ما کمک کند.

 

وی در پایان نیز ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی گفت: از راه دور عرض سلام و ادب و عبادت به سالار شهیدان داریم که امیدواریم بار دیگر با حضور در اربعین حسینی شاهد از حماسه عظیم در راهپیمایی باشیم.

کد خبر 1097970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha