منطق مقاومت مبتنی بر عقلانیت و حکمت راهگشا است 

حجت الاسلام محمد جعفری گفت: ما به نمایندگی از مردم انقلابی ایران از سخنان و مواضع مقتدرانه و مدبرانه آیت الله رئیسی و وزیر خارجه تشکر می‌کنیم و بر این باوریم منطق مقاومت مبتنی بر عقلانیت و حکمت راهگشا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲ مهر حجت الاسلام «محمد جعفری» در خطبه های نماز جمعه آسمینون، با اشاره به فرازهایی از سخنان رئیس‌جمهوری که نشان از منطق عزت و حکمت ایرانی است، گفت: دوران جدیدی آغاز شده و ایران به دنبال تعامل با همه کشورها به خصوص همسایگان است و آزادی در کوله‌پشتی سربازان بیگانه جا می‌شود.


امام جمعه موقت آسمینون افزود: امروز آمریکا از عراق و افغانستان خارج نمی‌شود بلکه اخراج می‌شود و برای کسی مهم نیست که آمریکا اول شده و یا بازگشته است، پروژه فشار حداکثری به طور کامل شکست خورده ایستادگی جواب داده و همواره جواب می دهد.


وی بیان کرد: ما به نمایندگی از مردم انقلابی ایران از سخنان و مواضع مقتدرانه و مدبرانه آیت الله رئیسی و وزیر خارجه تشکر می‌کنیم و بر این باوریم منطق مقاومت مبتنی بر عقلانیت و حکمت راهگشا است.


حجت الاسلام جعفری ابراز کرد: این سخنانی بود که از یک رئیس جمهوری انقلابی انتظار می رود سخنانی که آینه آرمان‌ها و ارزش‌های بزرگترین انقلاب معاصر و انقلابی ترین ملت جهان است و این سخنان بدون تردید با برخورداری از یک پشتوانه عمیق دینی و انقلابی که به گفته روزنامه واشنگتن پست نشان دهنده هویت جمهوری اسلامی و جایگاهی است که ایران برای خود در جهان قائل است.


خطیب موقت جمعه با اشاره به عضویت ایران در سازمان شانگهای، خاطرنشان کرد: فصلی نوین در ائتلاف سازی راهبردی است و یکی از اضلاع سیاست آمریکا بر علیه ایران از راه ائتلاف سازی با مرتجعان منطقه است.


وی ادامه داد: ائتلاف بین ایران و هم پیمانان خود یک پیروزی دیپلماتیک برای ایران انقلابی و افتخاری برای دولت سیزدهم در آغاز کار است و قطعا آمریکا صهیونیست ها از این اتحاد و اتفاق منطقه‌ای بسیار عصبانی می شوند این واقعه فصل نوین در تکمیل ائتلاف سازی ایران و شکست بزرگ راهبردی برای آمریکا و هم پیمانان آنها است.


حجت الاسلام جعفری ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مهر و بهار تعلیم و تربیت، بیان کرد: امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت دانش پژوهان و همچنین شاهد پشرفت هرچه بیشتر ایران اسلامی در تمام عرصه‌های علمی باشیم.


امام جمعه موقت آسمینون در خاتمه با تسلیت پیشاپیش اربعین حسینی، عنوان کرد: امسال ما از سفر اربعین محروم شده و از قافله زائرین کربلا جامانده ایم امیدواریم سال های سال اهل بیت (ع) به ما توفیق دهند تا جزء زائرین پیاده اربعین باشیم و این ویروس منحوس کرونا ریشه کن شود.

کد خبر 1097951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha