عقب ماندگی های آموزشی در سال تحصیلی جبران شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، گفت: با بهره مندی از فرصت ها و ظرفیت های موجود معلمان باید تلاش کنند در سال تحصیلی جدید عقب ماندگی های علمی و آموزشی دانش آموزان را برطرف سازند و زمینه رشد علمی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازخرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(2مهر) در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید، اظهارداشت: پرداختن به مسائل اخلاقی و تربیتی نسل نوجوان و جوان در کنار مباحث آموزشی مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت ها برای ارتقای سطح علمی دانش آموزان، افزود: در سال تحصیلی جدید، عقب ماندگی‌های آموزشی و تعلیمی جبران شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه علم و دین همراه با یکدیگر است، ابرازداشت: تعلیم و تربیت همراه با یکدیگر است و به همان میزان که باید به تعلیم اهمیت داد باید به همان میزان و بلکه بیشتر به مسائل تربیتی، اخلاقی و معنوی نسل نوجوان و جوان توجه شود.

 

عضویت ایران در سازمان شانگهای، فرصتی برای رشد و شکوفایی اقتصادی کشور

 

وی در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهوری اسلامی به پایتخت تاجیکستان و اینکه عضویت ایران اسلامی در آنجا به رسمیت شناخته شد، عنوان داشت: امید است عضویت ایران در این سازمان فرصتی راهبردی در حوزه‌های سیاسی، امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، بازرگانی، پولی، بانکی و انرژی فراهم شود تا فرصت مناسب‌تری برای رشد و شکوفایی اقتصادی کشور به وجود بیاید.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: عضویت در این سازمان به خصوص در تنوع بخشی در حوزه روابط خارجی و شکستن انحصار روابط با غرب مؤثر و مفید خواهد بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به حادثه کربلا اشاره کرد و گفت: اهداف قیام عاشورا باید برای جامعه امروز و نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

 

همکاری مردم برای مهار کامل کرونا ضروری است

 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به روند مطلوب واکسیناسیون مردم در برابر ویروس کرونا، عنوان کرد: خوشبختانه با گسترش واکسیناسیون این بیماری رو به افول و کاهش است اما شرط رفع آن همان رعایت فاصله اجتماعی، اصول بهداشتی و استفاده از ماسک است.

 

وی تأکید کرد: مردم با همکاری و عدم حضور در اجتماعات غیر ضروری برای کنترل ویروس کرونا و بازگشت زندگی مردم به حالت عادی خود باید نقش آفرینی کنند.

کد خبر 1097972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha