امیدواریم ۳ پیشبینی امام (ره) نیز به زودی محقق شود

سردار فرهنگدوست با اشاره به پیشبینی های ۱۳ گانه امام (ره) گفت: امیدواریم ۳ پیشبینی امام (ره) نیز به زودی محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سردار مهدی فرهنگدوست مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه «الغدیر» استان یزد  صبح امروز در مراسم یادواره 14 شهید روستای بیداخوید گفت: شهدای ما افرادی بودند که یکی از نزدیکان آنها همچون خانواده، همسر، والدین و یا نزدیکان آنها از شهادتشان خبر دار می شدند که در جبهه بارها این را شاهد بودیم که شهدا مکان و زمان شهادت خود را می دانستند.

 

وی با اشاره به نحوه شهادت برادر خود گفت: من به برادرم حبیب پیشنهاد حضور در جبهه دادم که از نزدیک نیز شاهد شهادت او بودم اما آنجا بود که دیدم خدا به پدر و مادر شهدا صبر می دهد و مادر من به این شهادت افتخار می کرد و امروز نیز شاهدیم که این افتخار نصیب پدران و مادران شهدا شده است.

 

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه «الغدیر» استان یزد افزود: خداوند همیشه به پدران و مادران شهدا صبر می دهد و امروز نیز اگر این موضع را شاهد هستیم از لطف الهی است.

 

فرهنگدوست ادامه داد: حضرت امام (ره) 13 پیشبینی کردند که تا الان ده مورد از آن محقق شده اند و 3 مورد آن محقق نشده که یک نماز را در قدس می خوانیم، دوم نیز فروپاشی دولت های سرمایه داریم و سومین مورد آن نیز تحویل این اقلاب به امام زمان (عج) است که امیدواریم به زودی شاهد آن باشیم.

کد خبر 1097975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha