حضور ایران در سازمان شانگهای سبب تحول اقتصادی خواهد شد

حجت الاسلام حسینی، عضویت ایران در سازمان شانگهای را اقدامی بزرگ خواند و گفت: این حضور موجب تحول اقتصادی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی»، امروز(2مهر) در خطبه های نماز جمعه بروجرد، با بیان اینکه حضور ایران در سازمان شانگهای کاری بسیار بزرگ است، اظهارداشت: این حضورموجب تحول مهمی در اقتصاد و مقابله با تحریم ها خواهد بود.

 

امام جمعه بروجرد افزود: انسجام و تعامل بین کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، قدرت منزوی آمریکا را به دنیا نشان داد.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۳ درصد از جمعیت جهان در کشورهای عضو  سازمان همکاری شانگهای زیست می کنند و بخش زیادی از تجارت های خاکی و منابع سرمایه ای در این کشورها است، گفت: ایستادگی و مقاومت ملت های جهان و هماهنگی و همکاری بین آنان قابلیت شکست قدرت‌های پوشالی غربی را داشته است.

 

دوران دفاع مقدس اوج اقتدار ایران اسلامی در برابر دشمنان است

 

حجت الاسلام حسینی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اذعان داشت: هشت سال دفاع مقدس اوج عزت و اقتدار ایران اسلامی در برابر دشمنان نظام و انقلاب بود.

 

وی دفاع مقدس را نقطه عطفی در تاریخ اسلام عنوان کرد و ادامه داد: حفظ گنجینه های دفاع مقدس و بازخوانی آن برای نسل نوین از وظایف مسئولان و مردم است.

 

امام جمعه بروجرد یادآور شد: ملت ایران با ایستادگی، مقاومت و تکیه بر نیروی ایمان و رهبری امان راحل توانستند در این جنگ نابرابر عزت و افتخار را برای ایران به ارمغان آورند و امروز وظیفه داریم مکتب دفاع مقدس را  برای نسل جوان بازگو کنیم.

 

حجت الاسلام حسینی ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار را نیاز جامعه خواند و گفت: روحیه ایثار، شهادت طلبی، اخلاق و صداقت در رفتار رزمندگان دوران دفاع مقدس برای جوانان امروز تبیین شود.

کد خبر 1097988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha