اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی تجلی یافت

حجت الاسلام مطیعی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: افتخار، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی تجلی یافت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «مرتضی مطیعی»در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: افتخار، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی تجلی یافت.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان اینکه استان سمنان از لحاظ تعداد شهدا نسبت به جمعیت جزو سه استان برتر کشور است  اضافه کرد: این نشان دهنده ولایت‌مداری و پای‌بندی مردم استان به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

 

وی گفت: شهدا در این دنیا تجارت کردند و بی شک سود فراوان بردند، باید سیره و زندگانی شهدا را الگوی زندگانی خود قرار دهیم.‌

 

حجت الاسلام مطیعی تصریح کرد: زنان نیز در هشت سال جنگ تحمیلی جانانه و شجاعانه نقش‌آفرینی کردند و در بخش تدارکات نقش بی‌بدیلی داشتند.

 

امام جمعه سمنان درادامه ضمن بیان اینکه حضور حداکثری در مراسم پیاده‌روی اربعین امری ضروری و مقدمه ظهور امام زمان است، اضافه کرد: با توجه به اینکه کرونا این گونه حرکات را تحت تأثیر خود قرار داده است اما می‌بایست لزوم برگزاری آن در فضای مجازی و رسانه‌ها باز نشر داده شود.

 

وی با اشاره به اینکه برپایی موکب‌ها برای نقاط مختلف استان در دستور کار قرار دارد، افزود: برای افرادی که نتوانستند به دلیل کرونا و دیگر عوامل در این مراسم معنوی شرکت کنند مراسم بازماندگان اربعین در شهرها و روستاهای استان سمنان برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام مطیعی به عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای نیز اشاره و اظهارکرد: کشوری که تا ۱۳ سال پیش به عنوان ناظر حضور داشت امروز به عضویت این سازمان درآمده که نشان می‌دهد طرح دشمن در منزوی کردن ایران در دنیا به شکت منتهی شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان  به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه امروز سلاح دشمن دیگر تجهیزات نظامی نیست و می‌کوشد تا از طریق فضای مجازی بر فکر و اندیشه جوانان فردا نفوذ کند لذا باید بسته پرورشی و فرهنگی برای مدارس تعبیه شود تا این بار نیز دشمن از توطئه‌های خود ناکام بماند.

 

کد خبر 1097993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha