شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌ها از دستاوردهای ملت ایران در دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام جیرانی با بیان اینکه دفاع مقدس برای ملت ایران نعمت بود و دستاوردهای به همراه داشت گفت: یکی از دستاوردهای ملت ایران در دفاع مقدس شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌ها بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «عباسعلی جیرانی» در خطبه های نماز جمعه دامغان با بیان اینکه حضور رئیسی در تاجیکستان و شرکت در نشست سازمان اقتصادی شانگهای موفقیت خوبی بود گفت: جمهوری اسلامی ایران ۱۵ سال منتظر حضور در سازمان اقتصادی شانگهای بود اما سفر هفته گذشته رئیس جمهور این مهم را دائمی و قطعی کرد.

 

امام جمعه موقت دامغان اعتبار بخشیدن به روابط با کشورهای همسایه را یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم عنوان کردو افزود: این روند به ارتقای روابط بین کشورها به خصوص در حوزه اقتصادی کمک می‌کند.

 

وی با بیان اینکه درهشت سال دفاع مقدس از ابتدای ترین امکانات نظامی و سلاح برخوردار نبودیم اما با اتکا بر معنویت در عملیات‌های مختلف پیروز شدیم اضافه کرد: ایمان عامل پیروزی ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس بود و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را رقم زد.

 

حجت‌الاسلام جیرانی دفاع مقدس برای ملت ایران را نعمت  دانست وافزود: یکی از دستاوردهای ملت ایران در دفاع مقدس شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌ها بود.

 

وی به فرارسیدن سال تحصیلی جدید نیز اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۴ هزار دانش‌آموز دامغانی وارد مدارس خواهند شد حال آنکه بر اساس قول مسئولان از اواسط آبان مدارس همگی حضوری خواهد بود زیرا مدارس حضوری بهتر از فضای مجازی نتیجه می‌دهد در نتیجه دانش آموزان و معلمان هم باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حضوری فعال در عرصه تعلیم و تربیت داشته باشند.

 

 

 

 

کد خبر 1098008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha