نگاه دولت سیزدهم توسعه توازن منطقه ای است/ تکمیل کبیرکوه نیازمند ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

وزیر اقتصاد با بیان اینکه دولت سیزدهم با نگاه توازن توسعه مناطق و اجرای عدالت گرایی حرکت خواهد کرد، گفت: گلوگاه‌های زیرساختی شهرستان آبدانان بررسی و با نگاه دولت مردم این شهرستان از ثمرات آن بهره مند می شوند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، وزیر اقتصاد در جریان سفر یک روزه خود به آبدانان و بازدید از تونل کبیرکوه، اظهار کرد: دولت سیزدهم با نگاه  توازن توسعه مناطق و اجرای عدالت گرایی حرکت خواهد کرد.

 

«سید احسان خاندوزی» گفت: بر اساس همین نگاه و هدف سفر به استان ایلام، شهرستان آبدانان و دیگر مناطق در دستور کار قرار گرفته است که در این راستا،  مسیر توسعه شهرستان آبدانان مورد تاکید قرار گرفته و پروژه های تونل کبیرکوه، فرودگاه و مشکلات شهری بررسی شده است.

 

وی یادآور شد: در جریان این سفر بر اساس تاکید مسئولین محلی در جریان برخی تنگناها و گلوگاه‌های زیرساختی منطقه قرار گرفتیم که آنها را در جلسه شورای اداری استان مطرح و همچنین در دستگاه های اجرایی و اداری مربوطه در تهران پیگیری خواهد شد تا مردم این خطه از ثمرات آنها بهره مند شوند.

 

خاندوزی گفت: همه همیاری های لازم را انجام خواهیم داد که مردم تا سال آینده مردم شهرستان آبدانان شاهد برکات اقتصادی سفر ریاست محترم جمهوری و هیئت دولت به استان باشند.

 

نماینده مردم شهرستان های آبدانان، دره شهر، دهلران و بدره در مجلس شورای اسلامی نیز در در جریان این بازدید، اظهار کرد: پروژه تونل کبیرکوه گفت در صورت تزریق اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان این پروژه در هفته دولت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

«بهزاد علیزاده» خاطرنشان کرد: در صورت تکمیل پروژه تونل کبیرکوه، تحول بسیار خوبی در حوزه ارتباطی و رونق اقتصادی منطقه ایجاد خواهد شد.

 

حضور در گلزار شهدا، بازدید از فرودگاه و چهارخطه کردن مسیر خروجی و شرکت در جلسه شورای اداری این شهر از برنامه های وزیر اقتصاد در آبدانان بود

کد خبر 1098011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha