پخش فتوکلیپ «در مسیر حماسه» در ایستگاه های راه آهن شمال

یمینی از پخش فتوکلیپ «در مسیر حماسه»با محوریت اعزام رزمندگان دوران دفاع مقدس در ایستگاه های راه آهن شمال و مانیتورهای قطارهای مسافربری خبر داد.

«یاسر یمینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری،‌ با بیان اینکه در دوران  دفاع مقدس بیشتر اعزام های رزمندگان از طریق ایستگاه  های راه آهن شمال صورت می گرفت، اظهار کرد: تلاش شده با هدف گرامیداشت یاد و خاطره دوران جنگ تمیلی، با کمک زبان هنر بخشی از مراحل اعزام رزمندگان مازندرانی به جبهه های نبرد علیه باطل توسط قطار به تصویر کشیده شود.

 

مسئول روابط عمومی حوزه هنری مازندران از پخش فتوکلیپ « در مسیر حماسه » در ایستگاه های راه آهن شمال و مانیتورهای  قطارهای مسافربری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و معرفی نقش راه آهن شمال در اعزام نیرو و آذوقه به جبهه خبر داد و افزود: این فتوکلیپ با محوریت اعزام رزمندگان دوران دفاع مقدس در ایستگاه‌ها و قطارهای شمال کشور به نمایش گذاشته شد.

 

وی یادآورشد: فتوکلیپ «در مسیر حماسه» کاری از  روابط عمومی حوزه هنری مازندران با هماهنگی اداره کل راه آهن شمال ( که یکی از وسیع ترین شبکه ریلی کشور است) تولید شد و در مانیتور های موجود در ایستگاهها  و  داخل قطار در طول هفته دفاع مقدس چندین نوبت پخش می شود.

 

یمینی گفت: به روایت بسیاری از ایثارگران ایران سربلند، در سال های جنگ تحمیلی، لحظه وداع رزمندگان با خانواده یکی از شورانگیز ترین و به یادماندنی ترین لحظات بوده است که این فتوکلیپ ( با ترکیب صدا ها و نواها) گوشه ای از حس و حال آن روزها را روایت می‌کند.

 

وی خاطرنشان شد: حوزه هنری مازندران و اداره کل راه آهن شمال تاکنون چندین همکاری فرهنگی و هنری داشته اند که از آن جمله به پرپایی سری نمایشگاه های «طریق تجلی» میتوان اشاره داشت.

 

 

کد خبر 1098064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha