رقابت مواکب خدماتی در ارائه خدمات به زائران اربعین در جوار مسجد کوفه

در آستانه اربعین حسینی، نیروهای خدماتی و سلامت مسجد کوفه به زائران در توزیع غذا کمک می کنند و این مسجد نیز به صورت مستمر ضد عفونی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «موقع مسجدالکوفه»، با نزدیک شدن به اربعین حسینی و حضور زائران حسینی در شهر کربلا و کوفه، مسجد کوفه و اطراف آن نیز حال و هوای دیگری دارد.

 

 

 

در جوار مسجد کوفه مواکب خدماتی برای خدمت به زائران حسینی از یکدیگر سبقت می گیرند و تلاش دارند تا بهترین خدمات را ارائه دهند.

 

کمک بخش سلامت مسجد کوفه به زائران حسینی

مهند صلاح النفاخ، مدیر بخش سلامت کاری و دفاع مدنی وابسته به تولیت مسجد کوفه و مزارهای وابسته به آن گفت: برای مقابله با هر گونه آتش سوزی احتمالی نیروهای اطفاء حریق آماده خدمت رسانی هستند و تمامی تجهیزات در تمامی نقاظ این مسجد آماده است تا جلوی هر گونه آتش سوزی گرفته شود.

 

وی افزود: همچنین به منظور حفظ سلامت زائران در مسجد صعصعه بن صوحان و مسجد حمراء علاوه بر مسجد کوفه کارهای ضدعفونی و نظافت این اماکن به صورت مستمر ادامه دارد.

 

توزیع غذا میان زائران اربعین حسینی

مهمانخانه سفیر امام حسین(ع) وابسته به مسجد کوفه نیز میان زائران اربعین حسینی غذا توزیع می کند و به صورت روزانه سه وعده غذا در مقر بیرونی مسجد نزدیک صحن مسلم بن عقیل(ع) میان زائران توزیع می شود.

 

جمعی از نیروهای داوطلب در عملیات پخت و توزیع غذا کمک می کنند و این کار همچنان را روز اربعین ادامه دارد و جمع زیادی از زائران نیز به در مسیر خود به کربلا به مسجد کوفه می آیند.

کد خبر 1098081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha