احتمال حضوری برگزار شدن کلاس های مدارس جهرم در آذرماه

نیکفر گفت: چنانچه جهش و اتفاقی خاصی در وضعیت کرونا نداشته باشیم در آذرماه ماه امسال آموزش حضوری در مدارس شهری اجرایی می شود.

«مهدی نیکفر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک سال تحصیلی جدید، گفت: آغاز موسم دانایی در شروع فصل خزان طبیعت، نوید نو شدنی از جنس دانایی و تازه شدنی هم سنخ توانایی می دهد.

 

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم با اشاره به اینکه تقارن بهار تعلیم و تربیت با آغاز سال های حماسه و ایثار، هم سنخی مداد دانایان را با خون شاهدان تداعی می کند، افزود: هم مکتب شدن با معلم حریت و استاد معرفت که خون همواره در حال جوشش برای رهایی از جهالت و حیرت ضلالت نثار شد، حیات بخش و سعادت آفرین است.

 

وی با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس در جهرم به سه شکل حضوری، غیر حضوری و ترکیبی صورت می گیرد، عنوان کرد: در مدارس شهری کلاس ها غیر حضوری (مجازی)، در مدارس روستایی زیر صد نفر به صورت حضوری و در مدارس روستایی بالای صد نفر نیز ترکیبی از حضوری و غیر حضوری است.

 

نیکفر به توضیح برگزاری کلاس های مدارس به صورت ترکیبی اشاره کرد و ادامه داد: دانش آموزان این مناطق به تشخیص شورای مدرسه، ۲ تا سه روز در هفته در گروه های کم تعداد به مدرسه مراجعه می کنند.

 

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم با اشاره به اینکه حضوری برگزار شدن مدارس در شهر جهرم به وضعیت و شرایط کرونایی بستگی دارد، خاطرنشان کرد: چنانچه جهش و اتفاقی خاصی در وضعیت کرونا نداشته باشیم پیش بینی می شود که از اواخر آبان ماه آموزش ترکیبی آغاز شود.

 

وی بیان کرد: در صورت مشاهده وضعیت مطلوب از نظر شیوع بیماری کرونا، در آذرماه ماه امسال نیز آموزش حضوری در مدارس شهری جهرم اجرایی می شود.

 

نیکفر در مورد امتحانات نیم سال اول مدارس، خاطرنشان کرد: همچنین پیش بینی و پیشنهاد مجموعه آموزش و پرورش شهرستان این است که در دی ماه امسال، آزمون های نوبت اول به صورت حضوری برگزار شود.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم در پایان سه چالش فراروی آموزش و پرورش را کمبود فضای آموزشی مناسب، کمبود تجهیزات آموزشی و پژوهشی مدارس به ویژه در هنرستان ها و کمبود نیروی انسانی عنوان کرد.

 

کد خبر 1098107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha