نمایشنامه خوانی بچه های کانون در صفحه اینستاگرام مسجد

حجت الاسلام حسین زاده از برگزاری همایش نمایشنامه خوانی بچه های کانون به مناسبت چهل و یک سالگی سالگرد پیروزی دفاع مقدس در صفحه اینستاگرام مسجد خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی حسین زاده مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی در گفتگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا و تداوم تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری و سالن های نمایش برنامه های هنری ویژه چهل و یک سالگی دفاع مقدس همانند سال گذشته در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

وی از برگزاری همایش بچه های مسجد با خوانش ۱۰ متن نمایشی به صورت لایو از طریق صفحه اینستاگرام مسجد خبر داد، افزود: این برنامه یکشنبه ۴مهر ماه جاری، از ساعت ۹ الی ۱۶ اجرا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی ادامه داد: در این برنامه سه گروه نمایشی آثاری از ۴ نویسنده شامل:سه و چهارده، این قصه برای نخوابیدن است، کارستان، حریر و پیر ننا  را به شکل نمایشنامه خوانی ارائه خواهند کرد.

حجت الاسلام مصطفی حسین زاده گفت: این برنامه در قالب همایش بوده و هر سه گروه حاضر از منتخبین کارگاه های آموزشی کانون هستند که توانستند به این مرحله برسند.

وی افزود: متون حاضر آثاری از «مجید قوام لو»، «تورج جوادی»، «رضا قربانی» و «محمدرضا جهرم پور» از مجموعه کارهای بچه های مسجد با موضوعات اجتماعی، مذهبی، آزاد، آئینی و... است که به صورت لایو اینستاگرامی به آدرس  http://Instagram.com/masjedallah  پخش خواهد شد.

 

کد خبر 1098125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha