نشست هم اندیشی رابطین فهمای شهرستان کیار برگزار شد

نشست هم اندیشی رابطین فهما در راستای آگاهی از عملکرد و نوع فعالیت های صورت گرفته توسط رابطین فهما با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری و رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» در نشست هم اندیشی رابطین فهما که با حضور رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای دستنا برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از معبر شبکه رابطین فهما توسعه می‌یابد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رابطین فهما باید چشم بینای فعالت های کانون های فرهنگی هنری باشند و با تلاش ها و پیگیری های مداوم کمبودها و دغدغه های کانون های مساجد را برطرف کنند.

 

وی بابیان اینکه رابطین فهما باید با حمایت های لازم کانون های فرهنگی هنری کم کار را به سمت کار و تلاش در عرصه فرهنگی سوق دهند ابراز کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری که کم کار و ضعیف هستند باید توسط رابطین فهما معرفی و جایگزین مناسبی برای این پست حساس انتخاب کنند.

 

مظاهری، ارتباط با ستاد استان، شرکت در جلسات، پاسخگویی به مشکلات، ابهامات کانون ها و پیگیری مسائل را از وظایف رابطین فهمای کانون های فرهنگی هنری مساجد در رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ عنوان کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آموزش، بررسی و پيگيری روند برگزاری رويداد ملی فهمای ۱۴۰۰ و برنامه ها و فعالیت های رواق های ۱۲ گانه از اهداف برگزاری این نشست هم اندیشی است.

 

مظاهری، کیفی سازی فعالیت های کانون ها، ارتقا سطح کمی و کیفی آثار و حمایت از فعالیت ها و تولیدات شاخص کانون های فرهنگی هنری مساجد، شناسایی، توانمندسازی، به‌کارگیری و تقدیر از استعدادهای برتر و حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی را از دیگر اهداف برگزاری این نشست هم اندیشی عنوان کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مهلت ثبت فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد تا پایان آذر سال جاری است افزود: پس از داوری، نتایج ۱۲ الی ۲۲ بهمن سال جاری مصادف با دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام می شود.

 

گفتنی است: در ادامه این نشست رابطین فهمای استان فعالیت های هفته جاری خود را در ارتباط با کانون های هم گروه و ثبت فعالیت در سامانه بچه های مسجد را ارائه کرده و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری استان به سوالات رابطین فهما پاسخ داده و توضیحات خود را در مورد چگونگی ثبت فعالیت ها بیان کردند.

 

کد خبر 1098220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha