پرداخت قبوض خانواده های کم بضاعت به  همت بچه های کانون

احمدی گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری محبان ولایت در اقدامی خیرخواهانه، قبض های آب و برق چند خانواده کم بضاعت را پرداخت کردند.

محمد احمدی مدیر کانون فرهنگی هنری محبان اهل بیت علیهم السلام در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: در ادامه فعالیت های خیرخواهانه و عام المنفعه بچه های مسجد قبض های مختلف برخی از خانواده های کم بضاعت را پرداخت کردند.

وی افزود: در این طرح که به عنوان چهلمین فوق برنامه خیرخواهانه این کانون فرهنگی و هنری به شمار می آید، قبض آب و برق ۳۰ خانواده کم بضاعت به همت بچه های مسجد پرداخت شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان اهل بیت علیهم السلام بیان کرد: این کانون فرهنگی و هنری پیش از این نیز اقدام به تهیه گوشی هوشمند برای دانش آموزان محروم و همچنین توزیع غذای نذری به صورت خام میان خانواده های کم بضاعت کرده بود.

احمدی عنوان کرد: طرح های فوق برنامه این کانون فرهنگی و هنری در قالب برنامه ها و فعالیت های خیرخواهانه برای کمک به خانواده های کم بضاعت تا کنون به ۱۰۰ مورد رسیده و این مهم همچنان تداوم دارد.

وی ادامه داد: همچنین اجرای چندین مرحله طرح «کمک مومنانه» از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون با تهیه و توزیع بسته های غذایی و معیشتی حاوی اقلام غذایی مورد نیاز خانواده ها از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری بوده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری محبان اهل بیت علیهم السلام با قدردانی از خیران و نیکوکاران در راستای کمک و حمایت از خانواده های محروم و نیازمند، خواستار سهیم شدن دیگر شهروندان و خیران این شهرستان در راستای کمک رسانی به آسیب دیدگان و محرومان شد.

 

کد خبر 1098234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha