برگزاری ویژه برنامه افتخاران محله به همت بچه های مسجد

محمد حاجیان گفت: ویژه برنامه افتخاران محله همزمان با هفته دفاع مقدس به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری توحید برگزار شد.

عزیز محمد حاجیان مدیر کانون فرهنگی هنری توحید در گفت‌وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: به همت بچه های مسجد دیدار با خانواده معظم شهدا در قالب برنامه افتخاران محله بواسطه شرایط شیوع ویروس کرونا با ملاحظات بهداشتی در فضای باز برگزار شد.

وی با اشاره به ضرورت پاسداشت یاد و نام شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای نشر ارزش‌ها و انتقال فرهنگ ایثارو شهادت به نسل‌های بعد است.

مدیر کانون فرهنگی هنری توحید هدف از برگزاری این ویژه برنامه را قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی برشمرد و خاطرنشان کرد:  ویژه برنامه افتخاران محله با حضور بچه های مسجد، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، یادگاران دفاع مقدس و مسئولان در مقابل خانه شهید بزرگی برگزار شد.

محمد حاجیان عنوان کرد: این برنامه با روایت گری محمد بیگی از رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار شد و بچه های مسجد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گران قدر ایران اسلامی بر تداوم راه آنها تاکید کردند.

وی در پایان گفت: این برنامه با رعایت سایر پروتکل های بهداشتی و تاکید بر پوشیدن ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی به اجرا درآمد.

به گزارش شبستان هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور ماه آغاز و تا هفتم مهرماه ادامه دارد و در این هفته برنامه‌های متنوعی به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران  برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1098254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha