همایش «جوان مومن انقلابی» در زیرکوه برگزار شد

همایش «جوان مومن انقلابی» به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در دانشگاه پیام نور شهرستان زیرکوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، همایش «جوان مومن انقلابی» به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز (3 مهر) با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در دانشگاه پیام نور شهرستان زیرکوه برگزار شد.

 

سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در این همایش اظهار داشت: دفاع مقدس ما نادر ترین جنگ تاریخ بود چون بلوک شرق و غرب برای اولین بار با هم علیه یک ملت متحد شدند و تا به حال در دنیا این موضوع سابقه نداشت.

 

وی در ادامه بیان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی در جبهه عراق علیه ایران همه نوع سلاح و جنگنده از غرب و شرق وجود داشت ولی در جبهه مقاومت جوانان مومن انقلابی با دست خالی به مقابله با باطل پرداختند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در دفاع مقدس جوانان ما تمام تاکتیک ها و دروس نظامی دنیا را به هم ریختند، ادامه داد: در راس این افراد شهید «حسن باقری» به عنوان طراح نظامی دفاع مقدس و شهید «چمران»، شهید «باکری» و دیگر شهدا؛ نخبه های جوانی بودند که دست به ابتکارات فوق العاده ای در دوران دفاع مقدس زدند.

 

سردار قاسمی با اشاره به شاخصه های دوران دفاع مقدس گفت: بُن بست شکنی، بصیرت، خلاقیت و ابتکار از شاخصه های جوانان ما در دوران دفاع مقدس بود و این شاخصه های مهم باید به نسل جوان و آینده انتقال پیدا کند.

 

وی در پایان بیان کرد: ما نیز به تبعیت از مقام‌معظم رهبری جوانان را قبول داریم و راه را برای حضور آنان در صحنه میدانی و مدیریتی باز می کنیم و امیدواریم همچون شهدای دفاع مقدس بتوانند بدرخشند و انقلاب اسلامی را در دنیا سربلند نگه دارند.

کد خبر 1098274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha