تربیت دانش آموزان جهادی با الگوگیری از سبک زندگی شهدا

فرهمندپور ترویج سبک زندگی شهدا را الگویی بارز در راستای تربیت دانش آموزان جهادی دانست و گفت: ایجاد جامعه ای متدین و شهروندانی قانون مدار جز با تقویت نظام تعلیم و تربیت امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» صبح امروز (شنبه 3 مهر) در آیین بازگشایی مدارس که در دبستان درخشان دزفول برگزار شد اظهار کرد: جنگ تحمیلی، یک کارخانه انسان سازی بود که از ترویج فرهنگ و سبک زندگی شهدا در مدارس می توان دانش آموزانی جهادی و ولایی تربیت کرد.

 

فرماندار ویژه دزفول با اشاره به تأثیر کرونا بر تمام جنبه های زندگی عنوان کرد: کرونا با تأثیر بر عوامل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ...، آموزش حضوری را نیز تحت الشعاع خود قرار داد که امیدواریم با روند انجام واکسیناسیون، اوضاع جهت حضور دوباره دانش آموزان در مدارس بهتر شود.

 

وی اضافه کرد: تاکنون 48 درصد از مردم شهرستان دزفول دوز اول واکسن کرونا و 36 درصد نیز دوز دوم این واکسن را دریافت کرده اند که با سرعت گرفتن روند واکسیناسیون انتظار می رود تا اواخر آبان ماه بیش از 70 درصد مردم شهرستان دزفول در برابر ویروس کووید 19واکسینه شوند.

 

فرهمندپور در پایان بر همکاری همه دستگاه ها با آموزش و پرورش تأکید کرد و یاد آور شد: ایجاد جامعه ای متدین و شهروندانی قانون مدار جز با تقویت نظام تعلیم و تربیت امکان پذیر نیست و به همین خاطر انتظار می رود همه دستگاه های اجرایی و خدماتی همکاری لازم را با آموزش پرورش داشته باشند.

 

کد خبر 1098279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha