۳۹هزار دوز واکسن کرونا در دهلران تزریق شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: از زمان آغاز واکسیناسیون تاکنون ۳۹ هزار ۷۵۱دوز واکسن در این شهرستان تزریق شده است.

«عبدالصاحب شریفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: از این میزان 28 هزار و 574 نفر دوز اول و 11هزار 117نفر دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

 

وی بیان کرد: کل مبتلایان شهرستان 11 هزار و 700نفر بودند که از این میزان متاسفانه 113نفر فوت کردند.

 

شریفی با اشاره به اینکه در حال حاضر 16 نفر در بیمارستان شهدا دهلران بستری هستند، گفت: مردم باید همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را در دستور کار خود داشته باشند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران یادآور شد: یکی از مشکلات مردم شهرستان به خصوص بیماران کرونایی در بحث تشخیص نبود دستگاه سی. تی. اسکن بود که خوشبختانه با پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی استان این دستگاه در شهرستان نصب و راه اندازی شده است.

 

وی ابراز کرد: خوشبختانه در بحث واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان در مراکز تجمعی، خانه های بهداشت در تمام شهرستان کار واکسیناسیون را انجام می دهند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران یادآور شد: در بخش ها از شهرستان مردم در بحث واکسناسیون همکاری نداشتن که با همکاری خوب بزرگان، سپاه، امام جمعه و همه دستگاه مرتبط شاهد استقبال مردم از واکسن هستند.

 

شریفی تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی تا کنون بیش از 60درصد جامعه هدف در شهرستان دهلران واکسینه شدند.

 

 

کد خبر 1098282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha