آئین جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی «از امامزاده صالح (ع) تا امامزاده سید صدرالدین (ع)» برگزار می‌شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: همزمان با اربعین حسینی آئین جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی «از امامزاده صالح (ع) تا امامزاده سید صدرالدین (ع)» در اردبیل برگزار می شود.

حجت الاسلام «مهدی ستوده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با اربعین حسینی آئین جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی «از امامزاده صالح (ع) تا امامزاده سید صدرالدین (ع)» در اردبیل برگزار می شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: این برنامه معنوی روز دوشنبه 5 مهرماه از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: گروه های جهادی و هیئت های مذهبی که علاقمند به برپا کردن موکب در مسیر این راهپیمایی هستند می توانند با شماره 09149662320 هماهنگ کنند.

 

حجت الاسلام ستوده اظهار داشت: اربعین راهبر حرکت منتظران ظهور است و این حرکت های معنوی برای مقدمه چینی ظهور امام زمان (عج) است.

 

وی با اشاره به اینکه از همه عموم مردم شهر اردبیل دعوت می شود تا در این راهپیمایی پرشور حضور فعال داشته باشند، افزود: ناله های جانسوز حضرت زینب کبر (س) در اربعین بیدارگر دل های زنگار زده تاریخ است و امروز این حرکت های معنوی در پیاده روی اربعین یادآور آن ناله ها است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تاکید کرد: پیاده اربعین فرصت بزرگی برای تربیت شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) است تا آموزه های ارزشی و اسلامی خود را به نمایش جهانیان بگذارند.

کد خبر 1098292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha