مسئولان باید بر محور ولایت حرکت کنند

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: ولایت محور نظام است و مسئولان باید بر محور ولایت حرکت کنند و خدمات رسانی مناسبی به مردم ارائه کنند.

حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: 6 ماه از سال 1400 با شعار « تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» را پشت سر گذاشته ایم و رهبری با نگاه بلند و تاکید بر توان داخلی تلاش کردند تا همه از ظرفیت‌های داخلی برای رونق تولید استفاده کنند.

 

امام جمعه نکا افزود: مسئولی که دغدغه کار و تولید و عمل به شعار سال نداشته باشد؛ نمی تواند برای این کشور مفید باشد و لذا نباید مسئول دو تابعیتی برای این انقلاب و نظام انتخاب شود که خداناکرده با عملکرد نادرست خود آب به آسیاب دشمن بریزد و به مردم جفا کند.

 

وی خاطر نشان کرد: مسئولان نظام باید افرادی پرانرژی باشند و برای خدمات رسانی سر از پا نشناسند و خود را به معنایی واقعی خادم مردم بدانند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: ولایت محور نظام است و مسئولان باید بر محور ولایت حرکت کنند و خدمات رسانی مناسبی به مردم ارائه کنند.

 

امام جمعه نکا افزود: توجه به ظرفیت های داخلی از مهمترین مسائلی است که باید در دستور کار مسئولان باشد و به دور از نگاه به بیگانگان برای داخل و مردم ما کار کند و حضور میدانی در میدان کار داشته باشد و مرد عمل باشد.

 

وی یادآور شد: ولایتمداری، رابطه مناسب با مردم و نظام از مسائل مهمی است که باید در دستور کار مسئولان انقلابی ما باشد و در این بخش تلاش مجدانه داشته باشند و با رشد در تولید داخلی توطئه های دشمنان را نقش برآب کنیم.

کد خبر 1098323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha