دانشگاه‌ها در توسعه منابع انسانی و تقویت مبانی فرهنگی جامعه موثر هستند

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه‌ها در توسعه منابع انسانی، گسترش مرزهای علم و دانش و تقویت مبانی فرهنگی جامعه موثر هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، شیوا قاسمی‌پور نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از دانشگاه پیام نور مرکز مریوان در نشست هم‌اندیشی با روسای و اساتید این دانشگاه به بررسی مسائل و مشکلات دانشگاه پیام نور مریوان پرداخت و اظهار کرد: دانشگاه‌ها در توسعه منابع انسانی، گسترش مرزهای علم و دانش و تقویت مبانی فرهنگی جامعه نقش موثری دارند.

 

وی گفت: نقش دانشگاه پیام نور در تحقق این مولفه‌ها در اقصی نقاط کشور به ویژه مریوان و سروآباد کم نظیر بوده است.


نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی به تصویب طرح منطقه آزاد تجاری مریوان و بانه، ثبت جهانی هورامان و غیره اشاره کرد و یادآور شد: استفاده بهینه از این فرصت‌ها و پتانسیل‌ها می‌تواند در کاهش بیکاری و کولبری از یک سو و جذب سرمایه‌گذاری، رونق گردشگری و بالفعل ساختن ظرفیت‌ها از سوی دیگر موثر باشد.


قاسمی‌پور به مشکلات مطرح شده مرکز مریوان اشاره کرد و قول پیگیری تامین اعتبار ساخت سوله ورزشی، تقویت زیرساخت‌های فناوری و اداری این دانشگاه را داد.


در ابتدای این نشست حسنی رئیس مرکز پیام نور مریوان نیز گزارشی از وضعیت دانشگاه در ایام کرونا از جمله آموزش‌های الکترونیکی و راه‌اندازی رشته‌های جدید مقطع کارشناسی ارائه و خواستار تامین اعتبار برای حل مشکلات در راستای ساخت مهمانسرا، سالن ورزشی و ساماندهی ورودی دانشگاه، افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی و ... شد.


همچنین کارکنان و اساتید نیز نظرات و مشكلات مرکز و همکاران را در این نشست مطرح کردند.

کد خبر 1098324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha