خدمت به جاماندگان‌ اربعین‌ توسط بچه های مسجد

باقری گفت: بچه های مسجدی کانون آستین همت را بالا زدند تا در روز اربعین با خدمت به جاماندگان اربعین نام خود را در فهرست زائران حسینی ثبت کنند.

جواد باقری مدیر کانون فرهنگی هنری نور در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: از آنجایی که امسال به دلیل کرونا توفیق حضور در مراسم اربعین حسینی پیدا نکردیم بنابراین با مشورت بچه های مسجد تصمیم گرفتیم تا از قافله عشاق امام حسین (ع) عقب نمانده و به روش های مختلف عرض ارادت به ساحت مقدس آن حضرت ارادت کنیم.

وی افزود: در همین راستا بچه های مسجدی کانون آستین همت را بالا زدند تا در روز اربعین با خدمت به جاماندگان اربعین نام خود را در فهرست زائران حسینی ثبت کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری نوربیان کرد: از آنجایی که امسال پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی برگزار می شود محل کانون در این مسیر پیاده روی قرار دارد بنابراین در نظر داریم موکبی جهت اهدای نذورات راه اندازی کنیم.

باقری ابراز کرد: از خدمات این موکب توزیع ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده، آب معدنی و بسته های فرهنگی تبلیغی اربعین است که به صورت رایگان در بین عزاداران حسینی توزیع می شود.

وی با بیان این مطلب که بقعه متبرکه امامزادگان سید ابوالحسن وسید ابوالحسین علیهما السلام مقصد جاماندگان اربعین حسینی است، یادآور شد: این امام زاده در بین مردم معروف به امامزاده حضرتین است و که در نزدیکی شهرستان قدس قرار دارد که همه ساله در ایام اربعین، جاماندگان با پای پیاده به این مکان مقدس می آیند.
مدیر کانون فرهنگی هنری نور در خاتمه عنوان کرد: با راه اندازی موکب و خدمت رسانی به جاماندگان اربعین حسینی خواستیم بگوییم اگر چه امسال امکان توفیق حضور در کربلا را نداریم اما فرصت خدمت و نوکری برای اباعبدالله (ع) را از دست نمی‌دهیم.

کد خبر 1098326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha