انتشار 30 عنوان کتاب جدید از دستاوردهای مهم مرکز تخصصی مهدویت

مسئول انتشارات مرکز تخصصی مهدویت از چاپ و انتشار 30 عنوان کتاب جدید در کتار 82 جلد کتاب چاپ شده در این مرکز در سال90 خبر داد.


حجت الاسلام احمد مسعودیان، مسئول انتشارات مرکز تخصصی مهدویت از چاپ و انتشار سی عنوان جدید کتاب در سال 90 خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم تا اسفند سال 90 اقدام به چاپ 30 جلد کتاب با عناوین تازه کرده و از میان این کتاب ها، به جز سه کتاب سرگرمی های قرآنی، نبرد صفین و بهاری ترین روز که به موضوعاتی مانند بازی های قرآنی، بررسی جنگ صفین و تفسیر سوره قدر اختصاص دارد بقیه کتاب ها با محوریت موضوع مهدویت به چاپ رسیده است.
مسئول انتشارات مرکز تخصصی مهدویت کتاب های ایقاظ نوشته مرحوم میرزا صالح اقتصاد، آسیب شناسی جامعه منتظر نوشته محمد میر تبار، نشانه های قیام حضرت مهدی نوشته حسن زمانی، جلوه های مهدوی در کلام رضوی نوشته سید محمد سجادی، راهنمای مبلغان نوشته محمد رضا غیاثی کرمانی، روایات الیمانی نوشته نجم الدین طبسی و کوی یار نوشته علی گرجی را از جمله عناوین کتب منتشر شده از سوی مرکز تخصصی مهدویت در سال جاری برشمرد.


وی با بیان این که بالغ بر 82 جلد کتاب با شماره چاپ های متفاوت از سوی مرکز تخصصی مهدویت تدوین شده است گفت: بسیاری از کتب منتشر شده در مرکز تخصصی مهدویت به دلیل استقبال علاقمندان تا کنون به چاپ های متعددی رسیده است و امیدواریم بتوانیم با روانه کردن این کتب به بازار مطابق با درخواست مخاطبین به نیاز آنان پاسخ به موقع دهیم.
مسئول واحد انتشارات مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم با اشاره به کتاب‌های در حال چاپ مرکز تخصصی مهدویت تصریح کرد: علاوه بر کتب ذکر شده، سه کتاب دیگر با موضوعاتی پیرامون مبحث مهدویت و یک لغت نامه قرآنی از جمله آثار در حال چاپ مرکز تخصصی مهدویت هستند.
حجت الاسلام مسعودیان از انتشار پنج کتاب جدید مربوط به گروه های سنی کودک و نوجوان در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: کتاب های غریب و تنها، می شود جهان زیبا، لحظه ظهور دوست، آرزوی پیغمبر و مهربان تر از بابا نوشته محمد یوسفیان با تیراژ 3000 نسخه در مرکز به چاپ رسیده است که به زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
پایان پیام/

 

کد خبر 109833

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha