۲۴۰۰ بسته گوشت گرم در سطح کانون‌های مساجد کردستان توزیع شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان از توزیع ۳۶۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز در کردستان خبر داد و گفت: این مقدار گوشت در قالب ۲۴۰۰ بسته از طرف موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) استان قم به دست نیازمندان رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، کامل گلباغی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در جمع اصحاب رسانه در حاشیه توزیع این گوشت‌ها اظهار کرد: ۲ هزار و ۴۰۰ بسته گوشت (1.5 کیلویی) با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در بین ۲ هزار و ۴۰۰ خانواده کردستانی توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با بیان اینکه توزیع گوشت قرمز در راستای کمک‌های مومنانه اجرا می‌شود، افزود: طرح قربانی اول ماه که به همت برنامه تلویزیونی سمت خدا و همکاری و مشارکت موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) اجرا می‌شود که ششمین دوره این کمک‌های مومنانه در ماه صفر به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در استان توزیع شد.

 

وی این اقدام خیرخواهانه در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌های مومنانه به نیازمندان برشمرد و عنوان کرد: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در توزیع این گوشت‌ها قربانی همکاری دارند و خوشبختانه در این دوره شاهد بودیم که نسبت به دوره‌های گذشته خانواده‌های بیشتری از این کمک‌های مومنانه بهره‌ مند شوند.

کد خبر 1098333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha