توزیع سبد غذایی در بین محرومان شهرستان بروجرد

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل اظهار داشت: همزمان با اربعین حسینی بسته های غذایی و کمک معیشتی در بین نیازمندان شهرستان بروجرد توزیع می شود.

« حسین اصالت پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: همزمان با اربعین حسینی  با مشارکت موکب مردمی جوانان بروجرد برنامه های ویژه عزاداری حسینی در شهرستان بروجرد برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل شهرستان بروجرد، افزود: پخت و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان و توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری در اربعین حسینی  برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: همچنین در طول ماه های محرم و صفر با مشارکت موکب مردمی جوانان بروجرد فعالیت های جهادی با اولویت محرومیت زدایی و دستگیری از نیازمندان در دستور کار جوانان عضو کانون فرهنگی هنری مسجد و موکب مردمی جوانان بروجرد قرار دارد.

 

اصالت پور افزود: دیوار چینی برای افزایش امنیت یک خانواده نیازمند روستایی از جمله فعالیت های جهادی این کانون فرهنگی هنری مسجد بوده است.

 

وی تصریح کرد: این منزل متعلق به مادر و دو دختر است که یکی از فرزندان آنان ناشنوا است و این مادر و فرزندانش برای تامین مخارج زندگی روی زمین کشاورزی کار می کنند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل اظهار کرد: برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد ویژه اربعین حسینی ادامه دارد.

کد خبر 1098334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha