طرح «شنبه های کتاب» با موضوع معرفی کتب دفاع مقدس در کانون های مساجد اجرا می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: طرح «شنبه های کتاب» همزمان با هفته دفاع مقدس با موضوع معرفی کتب دفاع مقدس در کانون های مساجد اجرا می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «شنبه های کتاب» همزمان با هفته دفاع مقدس با موضوع معرفی کتب دفاع مقدس در کانون های مساجد اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این ویژه برنامه فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به صورت مجازی در کانون های مساجد برگزار می شود که به مناسبت هفته دفاع مقدس در طول این هفته اجرا خواهد شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: کانون های فعال در این زمینه با هدف معرفی کتب دوران دفاع مقدس تلاش خواهد کرد تا نوجوانان و جوانان را با این دوران بیشتر آشناتر کنند و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گسترش دهند.

 

سقاء اذعان داشت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس توانست با همدلی و همکاری شاخ غول استکبار را در هم بشکنند و امنیت امروز را مرهون خون شهدا هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در کانون های مساجد با 5 محور قرآنی، فرهنگی، کتاب و کتابخوانی، هنری و فضای مجازی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان عنوان کرد: غرفه ویژه کانون های مساجد در نمایشگاه رزمی فرهنگی «جنگ های نامنظم» باغ موزه دفاع مقدس اردبیل دایر است و علاقمندان می توانند از این غرفه بازدید کنند.

کد خبر 1098346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha