کمک ۱۲۰ میلیون تومانی نیکوکار تهرانی به نیازمندان کردستانی

یک زوج نیکوکار تهرانی با سفر به استان کردستان مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان در قالب کمک‌های مختلف به نیازمندان کردستانی اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، نیکوکاری از سنت‌های حسنه این خطه از میهن است که دستان مهربان خیرین با اهدای بخشی از مال خود همواره زمینه‌ساز کمک به نیازمندان و مستضعفان و جلب رضایت پروردگار متعال بوده است.


استان کردستان با داشتن خیرین و نیکوکاران در بخش‌های مختلف مدرسه‌سازی، آزادی زندانیان مالی، کمک به نیازمندان، کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت، ساخت مسجد و غیره در همه لحظات یاور نیازمندان بوده‌اند و به کمک آنها شتافته‌اند.


حضور خیران در کمیته امداد و همکاری با این نهاد انقلابی نیز زمینه‌ساز کمک بیشتر به نیازمندان و ایجاد انگیزه و دلگرمی میان آنها بوده است.


اما در کنار نیکوکاران و خیران استان کردستان، خیرانی از خارج استان نیز آستین همت بالا زده‌اند و در حد توان خود، گوشه‌ای از نیازمندی‌های خانواده‌های بی‌بضاعت را مرهمی بخشیده‌اند و دل‌های آنها را شاد کرده‌اند.


بهمن‌پور و همسرش یکی از خیران تهرانی است که هرساله در مناسبت‌های مختلف کمک‌های خود را به نیازمندان کردستانی اهدا می‌کند.


ایشان هر ساله با سفر به کردستان و با حضور در مناطق محروم و در منازل خانواده‌های نیازمند کمک‌های خود را به این افراد اهدا می‌کند.


       
این شخص نیکوکار امسال نیز همانند سالهای قبل به همراه همسرش که هر دو از خیران هستند به کردستان سفر کرده و کمک چشمگیری به نیازمندان اهدا کردند.


کمک‌های آقای بهمن پور و همسرش در این سفر  خرید و اهدای چهار دستگاه گوشی همراه برای دانش‌آموزان نیازمند شهرستان‌های بانه، سنندج و بیجار، اهدای 10 میلیون تومان کمک نقدی به تعدادی از خانواده‌های ساکن این 3 شهرستان که دارای مشکلات مالی بوده‌اند، اهدای 50 میلیون تومان نقد برای بخش زکات بیجار و 20 میلیون تومان برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند شهرستان بانه بوده است.


همچنین این نیکوکار تهرانی برای کمک به ساخت منزل مسکونی یکی از مددجویان سنندجی 20 میلیون تومان برای خرید مصالح کمک کرده و همچنین یکصد عدد مرغ را برای نیازمندان شهرستان بانه خریداری و اهدا کرده است.


جمع کمک‌های این زوج نیکوکار به نیازمندان کردستانی در این سفر 120 میلیون تومان بوده است.


مدیر کل کمیته امداد استان کردستان نیز در نشستی با این زوج نیکوکار با اهدای لوحی از کمک‌های آنها به نیازمندان کردستانی تقدیر کرد.

 

 

 

 

کد خبر 1098347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha