اختصاص دو مرکز جهت واکسیناسیون دانش آموزان پیشوایی

رئیس آموزش و پرورش شهرستان پیشوا گفت: دو مرکز جهت واکسیناسیون دانش آموزان پیشوایی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، آیین بازگشایی مدارس‌ و نواختن زنگ آغازسال تحصیلی جدید با حضور عباسی فرماندار، تاجیک مدیرآموزش وپرورش، سرهنگ نجفی فرمانده سپاه پیشوا، مسئولین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی، رؤسای ادارات،  معلمان و دانش‌آموزان در مدرسه آیت الله مشکینی پیشوا برگزار شد.

سعید تاجیک مدیرآموزش و‌پرورش شهرستان پیشوا در این مراسم گفت:سال تحصیلی با شعار مهر و سلامت آغاز می شود و  این سال تحصیلی به گونه ای آغاز می شود که سلامتی دانش آموزان به بهترین شکل حفظ شود.

وی افزود: از خانواده های محترم دانش آموزان خواهشمندیم، در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان تلاش کنند و این اطمینان را می دهم‌که همه ی افراد مرتبط با حوزه تعلیم‌ و تربیت از معلمین و رانندگان سرویس مدارس تا دانش آموزان واکسینه شوند و‌ نهایت تلاش را جهت حفظ سلامت این عزیزان به کار خواهیم بست.

مدیر آمورش و پرورش پیشوا اظهار داشت: از فردا به مدت دو‌ روز در مدارس مطهری ویژه پسران و‌ حضرت زهرا(س) ویژه دختران، واکسیناسیون دانش آموزان۱۵ سال به بالا به صورت اختصاصی انجام‌می شود.

کد خبر 1098379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha