وضعیت پروژه های در حال اجرا باید مورد پیگیری قرار گیرد

سنجری گفت: وضعیت پروژه های در حال اجرا، مزایدات، املاک و دارایی ها و همچنین استفاده از حداکثر ظرفیت تمامی نیروها برای انجام امور سازمانی باید مورد پیگیری و تاکید معاونت ها قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدی سنجری» امروز(۳ مهر) در جلسه شورای معاونان ضمن تبریک هفته گرامیداشت دفاع مقدس، گفت: به توجه به تغییرات شوراهای اسلامی، شهرداریهای و حوزه مدیریت شهری استان باید برنامه ریزی برای انجام بازدیدهای دوره ای منظم از شهرداریهای مختلف در دستور کار سازمان قرار گیرد.

 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی افزود: قطعاً با این تعاملات ضمن برقراری ارتباطات سازنده بین واحدهای مختلف سازمان با شهرداریها، ظرفیتها، پتانسیلها، نیازها، کمبودها شناسایی و زمینه های موجود برای انجام همکاری های مشترک با حوزه مدیریت شهری در شهرهای مختلف مورد ارزیابی و تصمیم گیری های سازنده قرار خواهد گرفت.

 

وی با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات سازمان از شهرداریها به ویژه شهرداری مشهد، بیان کرد: وضعیت پروژه های در حال اجرا، مزایدات، املاک و دارایی ها و همچنین استفاده از حداکثر ظرفیت تمامی نیروها برای انجام امور سازمانی باید مورد پیگیری و تاکید معاونت ها قرار گیرد.

 

سنجری همچنین ارائه گزارش عملکرد ۶ ماهه سازمان، شرکتها و موسسات تابعه و ارزیابی آن بر اساس برنامه ریزی و میزان تحقق بودجه های تعیین شده را در آغاز نیمه دوم سال ضروری عنوان کرد.

کد خبر 1098382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha