سبک زندگی شهیدان الگوی جوانان میهن اسلامی باشد

افندی مرادی گفت: سبک زندگی شهیدان باید الگوی جوانان میهن اسلامی باشد تا زمینه پیشرفت و ترقی در آنها ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، افندی «یاور مرادی» امروز (3 مهرماه) در دیدار با جمعی از فعالان کانون های مساجد به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: سبک زندگی شهیدان باید الگوی جوانان میهن اسلامی باشد تا زمینه پیشرفت و ترقی در آنها ایجاد شود.

 

امام جمعه اهل تسنن عنبران و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت تصریح کرد: زندگی شهدا همراه با معنویت و توجه به پروردگار متعال موج می زد و این زمینه ای برای پیشرفت و تعالی در کارهای آنها شد.

 

وی اظهار داشت: سبک زندگی شهیدان نیازمند معرفی و بازخوانی هنرمندانه به نسل امروز است تا بتواند الگوی ماندگار برای آنها شود.

 

افندی مرادی افزود: برای تحقق آرمان جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی باید سبک زندگی شهدا الگو نوجوانان و جوانان امروز باشد.

 

امام جمعه اهل تسنن عنبران اضافه کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس با قوت بیشتر به همت فعالان کانون های مساجد اجرا شود البته رعایت مسائل بهداشتی در این مراسم های مدنظر قرار گیرد.

 

پس از این دیدار فعالان کانون های مساجد شهر عنبران با حضور در جواز مزار شهدای این شهر با آرمان های امام خمینی (ره)، شهدا و رهبری تجدید پیمان کردند.

 

کد خبر 1098388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha