نخستین پایگاه سیار واکسیناسیون کرونا در ورامین راه‌اندازی شد

نخستین پایگاه سیار واکسیناسیون کرونا با حضور مسئولین در شهرستان ورامین راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین کاغذلو  فرماندار شهرستان ورامین، در حاشیه بازدید از مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین پایگاه سیار واکسیناسیون کرونای شهرستان ورامین همزمان با هفته دفاع مقدس فعالیت خود را با استقرار در مقابل مصلای نماز جمعه آغاز کرده تا مردم بدون مشکل به واکسن دسترسی پیدا کنند.
وی افزود: این پایگاه با استقرار در مناطق پرجمعیت، این امکان را برای مردم فراهم می‌کند که بدون ازدحام به واکسن کرونا دسترسی پیدا کنند.
وی با اشاه به اجرای طرح جهادی" اربعین سلامت" در ورامین گفت: با بسیج تمامی امکانات شهرستان ورامین و افزایش پایگاه‌های تزریق واکسن، تعداد واکسن‌های تزریق شده از 2 هزار دُز در اوایل شهریور، به بیش از 7 هزار دُز رسیده و قطعا با همکاری و استقبال مردم، به رکورد 10 هزار تزریق در روز دست خواهیم یافت.
کاغذلو اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون سراسری،  بیش از 150 هزار دُز واکسن در دو نوبت به گروه‌های هدف تزریق شده که با کاهش سن افراد از 17 سال به بالا،  تعدادی بیشتری از مردم شهرستان علیه بیماری کرونا واکسینه می‌شوند.
وی گفت: هم اکنون 15 مرکز در شهر ورامین، ۱۵ خانه بهداشت مناطق روستایی بخش جوادآباد و ۱۰ پایگاه و ۶ مرکز بهداشتی در بخش مرکزی ورامین نسبت به تزریق واکسن کرونا به روستانشینان اقدام می‌کند.
فرماندار ورامین تصریح کرد: فعالیت دو پایگاه درمانگاه سپاه پاسداران و مسجد حضرت سجاد(ع) تا ساعت 24 ادامه دارد و در صورت استقبال بیشتر مردم، ساعت کار دیگر مراکز نیز افزایش خواهد یافت.

کد خبر 1098398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha