پویش مردمی «به تو از دور سلام» در استان گلستان برگزار می شود

بیکی از برگزاری پویش مردمی «به تو از دور سلام» از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان خبر داد.

«مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: زیارت اربعین یک زیارت با ریشه و اصیل در مکتب شیعه است که علاقمندان زیادی دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه امام حسین(علیه السلام) نقطه مغناطیس معنوی است که عاشقان بسیاری را به دنبال خود می کشد، افزود: اسلام بقای خودش را مرهون مکتب امام حسین(علیه السلام) است.

 

وی ادامه داد: صحنه ها و جلوه های معنوی ای که در این ایام رخ می دهد یک منبع عظیمی از خلق معنویات است که باید از آن بهره لازم را برد.

 

بیکی اظهارداشت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد طبق سال گذشته برای دومین بار پویش مردمی قرائت زیارت اربعین را به صورت مجازی برگزار می کند این برنامه در روز اربعین در ساعت 10 صبح در منازل و مساجد با حفظ ضوابط بهداشتی برگزار می شود.

 

وی گفت: علاقمندان می توانند در آن ساعت همراه با خانواده خود زیارتنامه اربعین را قرائت کنند و هم می توانند از قرائت خود فیلم و عکس برای ما ارسال کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در خصوص اجرای این طرح، افزود: در این طرح اعضای کانون های فرهنگی و سایر نهادهای فرهنگی همسو، هماهنگ با هم به ارائه قرائت زیارت اربعین در روز اربعین در ساعت مشخص 10 صبح می پردازند و به فیلم های ارسالی برتر به رسم یادبود جوایزی اهدا می شود.

 

بیکی گفت: افراد مستعد مداحی، روضه خوانی، شناسایی شده جهت آموزش و ارتقای سطح معلومات و توانمندی هایشان به نهادها و ارگان های آموزشی و فرهنگی استان به صورت رایگان معرفی می شوند.

 

 

کد خبر 1098418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha